Odborný referent/Odborná referentka v Oddělení pro víno v Odboru potravinářském v Ministerstvu zemědělství

11. 3. 2022

Ministerstvo zemědělství:

Odbor potravinářský

vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

Odborný referent/Odborná referentka v Oddělení pro víno

Stručný popis pracovního místa

(charakteristika pracovní činnosti):

Podílení se na přípravě a realizaci českého předsednictví v Radě EU 2022 v oblasti vinohradnictví a vinařství.

Vývoj a úprava právních předpisů ČR v oblasti vinohradnictví a vinařství včetně implementace právních předpisů EU do národního práva.

 

Příprava podkladů pro jednání s orgány a v orgánech EU v oblasti vinohradnictví a vinařství.

 

Zastupování České republiky při jednáních v AREV.

 

Vedení správních řízení a příprava návrhů rozhodnutí v odvolacích řízeních.

 

Podílení se na školicí činnosti pro dozorové orgány, SZIF a ostatní odbornou veřejnost v oblasti vinohradnictví a vinařství.

Požadavky kladené na uchazeče:

 

Vzdělání (ZŠ, SŠ, VOŠ, VŠ -  magisterský, bakalářský; studijní program, obor)

Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.

Požadovaná praxe (není/je požadovaná,

v jakém oboru, počet let)

Praxe v oblasti vinohradnictví/vinařství výhodou. Znalost legislativních požadavků v oblasti vinohradnictví/vinařství výhodou.

Jazykové znalosti (AJ, FJ, NJ, další jazyky, jaké zkoušky, úroveň znalostí)

AJ - schopnost samostatné komunikace v mluveném i písemném projevu výhodou.

Další znalosti a schopnosti (odborné znalosti, PC, komunikační dovednosti atd.)

Samostatnost, spolehlivost, schopnost rychle se učit, ochota cestovat, uživatelská znalost práce na PC (MS Office).

Další informace:

 

Pracovní poměr na dobu:

Určitou – zástup po dobu trvání dlouhodobé pracovní neschopnosti

Předpokládané datum vzniku pracovního poměru:

1. 5. 2022

Platová třída:

13. platová třída

Místo výkonu práce:

Ministerstvo zemědělství, Těšnov 17, Praha 1

Bližší informace poskytne: jméno, telefon:

Ing. Hana Routová,
tel.: 221 812 497,

e-mail: hana.routova@mze.cz

Adresa pro zasílání (poštovní a elektronická):

(přihlášky, motivační dopisy, strukturované profesní životopisy, kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání  a výpisy z evidence Rejstříku trestů ČR ne starší 3 měsíců, zaslané na jinou korespondenční nebo e-mailovou adresu, nebudou zařazeny do výběrového řízení)

 

 

 

Ministerstvo zemědělství

personální odbor (11130)

Mgr. Petra Zdražilová, DiS., MBA

Těšnov 65/17

110 00 Praha 1

e-mail: zamestnani@mze.cz

Podmínky účasti ve výběrovém řízení:

Přihláška (formální podoba přihlášky není stanovena);

Motivační dopis;

Strukturovaný profesní životopis;

Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;

Kopie čistého výpisu z evidence Rejstříku trestů ČR, který není starší 3 měsíců.

V případě, že žadatel žádá služební úřad o obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů, je nutná součinnost spočívající v uvedení těchto osobních údajů: jméno, rodné příjmení, příjmení, datum narození, rodné číslo, místo a okres narození a státní občanství.

Termín, do kterého se mohou uchazeči hlásit:

27. 3. 2022

Informace pro uchazeče:

  • Veškeré osobní údaje jsou zpracované v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46ES (tzv. GDPR), popř. příslušná ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Bližší informace ke zpracování osobních údajů jsou na webových stránkách MZe.

  • Ministerstvo zemědělství podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rámci svých služebních a pracovních míst.

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.