Japonsko

V Japonsku proběhla výstava inovací v zemědělství Agribusiness Creation Fair za CZ účasti

3. 12. 2021
Ve dnech 24. – 26. listopadu 2021 se v Tokijské výstavní hale Big Sight uskutečnil 18. ročník výstavy Agribusiness Creation Fair. Jedná se o výstavu pořádanou Ministerstvem zemědělství, lesnictví a rybářství s cílem prezentovat poslední výsledky výzkumu v zemědělském, lesnickém a potravinářském sektoru.

Japonští farmáři čelí zdražování vstupů

26. 11. 2021
Japonští farmáři jsou tuto zimu vystaveni hrozivým problémům. Vzrůstající ceny ropy způsobují zdražování veškerých vstupů vyrobených z této suroviny. Stejně jako ceny hnojiv a krmiva.

Nové prodejní automaty proti plýtvání potravinami v Japonsku

19. 11. 2021
Japonsko je známé prodejními automaty, které lze najít doslova na každém rohu. V těchto automatech je možné si zakoupit nejčastěji nealkoholické nápoje, polévky, zmrzlinu, ale také vejce, palačinky, tousty a další výrobky.

Částečné uvolnění podmínek pro vstup do Japonska

12. 11. 2021
V souvislosti s plánovanou účastí MZe na mezinárodním veletrhu FOODEX JAPAN 2022 přináším informaci ohledně nových opatření pro vstup do Japonska.

Nedostatek kuřecího masa a dalších komodit v Japonsku

5. 11. 2021
Japonští zákaznicí mohou sledovat následky rozpadu globálních dodavatelských řetězců i na vlastních talířích.

Japonsko hledá firmy pro zásobování ve vesmíru

29. 10. 2021
Japonská vláda hledá potravinářské firmy a technologické společnosti, s cílem zahájit výzkum a vývoj pro zajištění udržitelného zdroje potravin na Měsíci. Vláda se tak snaží povzbudit soukromý sektor, aby vstoupil do vesmírného byznysu.

Japonská vláda zvedá ceny importované pšenice

15. 10. 2021
Ceny pěti nejvýznamnějších značek pšenice dovážených japonskou vládou a následně prodávaných do soukromých mlynářských společností se navýší v průměru o 19 %. Dle rozhodnutí Ministerstva zemědělství se navýšení týká období od října 2021 do března 2022.

Jeden z největších japonských pivovarů přichází s alkoholovou novinkou

1. 10. 2021
Pivovar Sapporo uvádí na trh současný světový hit mezi alkoholickými nápoji hard seltzer neboli „alkoholickou sodu“, která se zrodila v USA před pár lety. Firma Sapporo se tak chce zaměřit na segment nápojů s nižším obsahem alkoholu konzumovaným doma. Nápoje budou k dostání v supermarketech i maloobchodních řetězcích po celém Japonsku. S vývozem do zahraničí pivovar prozatím nepočítá.

EU zmírní dovozní podmínky pro zemědělské produkty z Japonska, USA již omezení zrušilo

24. 9. 2021
V pondělí 20. září 2021 Evropská unie zveřejnila tiskovou zprávu o změnách v nařízení o dovozu potravin z Japonska. Od 10. října 2021 tak zmírní opatření omezující dovoz japonských potravin z oblastí zasažených havárií jaderné elektrárny ve Fukušimě.

Jak drahé je Tokio

17. 9. 2021
V žebříčku nákladnosti života se Tokio pravidelně umisťuje na špici nebo v první pětici nejdražších měst světa. Nedávný průzkum Mercer Cost of living, který porovnal výdaje na bydlení, dopravu, stravování atd. ve 209 městech v pěti světadílech, se japonské Tokio umístilo na čtvrtém místě za Bejrútem.
1 ... 15 16 17 ... 21

Tyto webové stránky využívají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Pokud váš internetový prohlížeč má v nastavení cookies povoleny, je nezbytný váš souhlas s použitím této technologie.

Více informací

Chyba komunikace se serverem

Nastaly technické problémy. Zkontrolujte prosím připojení k síti, a pokud pracujete jako přihlášený uživatel, ověřte prosím nastavení VPN a stav přihlášení.